Translate

EXPOSICIÓ i AMISTAT

Els meus amics de raça negre
Unes de les coses bones de la fotografia, és el fet de poder conèixer persones i fer noves, i fins i tot de vegades bones amistats. És el cas del Sr. Josep Closa i Miralles i de la Francesca Portolés i Brasó. No he pogut assistir a la exposició "Els meus amics de raça negre "preparada per ells dos amb molt d'amor a l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya del 23 de maig al 7 de juny .

Em sembla reconèixer un dels amics de raça negre del Sr.Closa, que li va fer de model en la col·lecció guanyadora en un del Salons Fotogràfics del trofeu Quillat. Ara no recordo si era el premi Quillat del 1987 o el del 1993 tots dos guanyats per Sr.Closa.

Per cert entre l'any 1982 i el 1986 no hi va haver Saló Fotogràfic Trofeu Quillat. 5 anys de vaques magres per l'agrupació de Blanes que fins i tot va veure perillar la seva continuïtat com agrupació. Segons les meves informacions gràcies entre d'altres al Sr.Closa, a l'Ajuntament de Blanes de l'Època i la feina d'uns quants companys, vàrem remuntar el vol. Gràcies a tots ells....
Gràcies per ser amics meus.